آخرین وضعیت بازیکن سابق استقلال در بیمارستان

 

 


رضا احدی بازیکن اسبق استقلال این روز‌ها در بیمارستان با بیماری و در رسانه‌ها با شایعات دست و پنجه نرم می‌کند. 


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها رضا احدی پیشکسوت باشگاه استقلال به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران‌مهر بستری است و با بیماری خود دست و پنجه نرم می‌کند. 

برای اینکه از آخرین وضعیت رضا احدی با‌خبر شویم با تلفن همراه او تماس گرفتیم که یکی از دوستان نزدیک وی گوشی را برداشت و در خصوص آخرین وضعیت دوست خود اظهار داشت: در اوایل صبح، رضا حال عمومی خوبی نداشت و به همین دلیل به ICU منتقل شد و زیر دستگاه تنفس مصنوعی قرار گرفت و برای اینکه احساس سختی نکند با دارو و تزریق آمپول سعی کردند تا او را بی‌هوش و به نوعی بخوابانند. 

بنا‌بر‌این اینکه گفته می‌شود به کما رفته اصلا صحت ندارد و تنها وضعیت ریوی رضا خوب نیست. به طور حتم اگر مصرف دارو قطع شود رضا نیز هوشیار خواهد شد. 

وی ادامه داد: از تمامی رسانه‌ها می‌خواهم دیگر به شایعه پراکنی در خصوص به کما رفتن رضا نپردازند چرا که از صبح تا به حال با این اخبار خانواده وی نیز مضطربند. 

همچنین از همه مردم ایران و هواداران فوتبال و به ویژه هواداران استقلال می‌خواهم رضا را دعا کنند و امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز، رضا هرچه زود‌تر بهبودی خود را بدست آورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 20 دی 1394برچسب:اخبار استقلال, | 23:9 | نویسنده : امیرحسین |